Apa Itu Uber Malaysia


Apa Itu Uber Malaysia. Di artikel sebelum ini admin asyik menulis cara buat duit perbandukan panduan rahsia uber. Dan melalui artikel ini admin cuba menghuraikan apa itu uber Malaysia dan fungsinya untuk kemudahan kita semua..

Penerangan secara ringkas..


Apa Itu Uber Malaysia



Uber ialah satu aplikasi yang anda boleh download  melalui android atau IOS, kan zaman ini orang menggunakan smartphone. Fungsi uber lebih kurang sama dengan pemandu teksi di Malaysia atau seluruh dunia..

Panduan Rahsia Uber satu teknik buat duit bukan sebagai pemandu uber..

Uber memainkan peranan penting pada “rider “  dan  “driver”. Maksudnya driver sebagai pemandu dan rider sebagai penumpang. Kedua-duanya saling berkaitan untuk membuatkan uber berfungsi dan mendapat manfaat..


Perhidmatan Uber

Anda memerlukan kad kredit untuk menggunakan perkhidmatan uber, masukkan butir-butir peribadi dalam aplikasi uber. Bayaran akan dipotong melalui kad kredit, selepas itu baru boleh menggunakan perhidmatan pemandu uber. Pemandu uber berdekatan akan menghubungi dan menghantar anda ke lokasi dituju..

Mudah bukan..

Bila menggunakan perkhidmatan uber, penumpang dan pemandu boleh memberi markah  antara satu sama lain. Kalau mendapat markahyang rendah berterusan antara anda berdua, ia akan menyebabkan anda diharamkan menggunakan perkhidmatan uber lagi..

Apa Itu Uber Malaysia

Syarat Mendaftar Uber Malaysia

Pertama, kereta
Jika anda nak mendaftar menjadi pemandu uber. Kena ada kereta sendiri dan kereta anda belum melebihi 8 tahun penggunaannya. Kereta mesti la dalam keadaan bersih dan bebas dari bau. Sebab itu kereta uber lebih selesa dari perkhidmatan yan sama dengannya..

Kedua, lokasi
Menjadi pemandu uber, anda tiada pilihan menolak pilihan lokasi penumpang. Nak tak nak, anda perlu patuhinya. Biasanya uber popular  di kota-kota besar sahaja..

Ketiga, meter
Pemandu uber tidak menggunakan meter untuk menentukan bayaran ke satu=satu lokasi. Nak ke satu-satu lokasi, penumpang perlu membayar dalam aplikasi uber. Mudah bukan..

Kenapa Uber Selamat

Kenapa uber selamat ? Tidak semua orang boleh mendaftar dengan uber Malaysia. Pemandu uber  kena bagi semua butir-butir peribadi  kepada pihak mereka. Ia memastikan dapat mengesan anda jika berlaku masalah di kemudian hari dan mengesan pemandu mereka menggunakan GPS..

Tapi..

Jika anda tidak berminat menjadi pemandu uber. Anda boleh cuba Teknik Rahsia Uber ..

Terima kasih membaca artikel Apa Itu Uber Malaysia..

0 Response to "Apa Itu Uber Malaysia"

Catat Ulasan